منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 29     کد محصول :5743      حجم فایل:65,15 KB      نوع فایل :rar



ایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی‌ام را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم؟

 

مقدمه

 یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل، اختلالات رفتاری می‌باشد. معلّمان در برابر اختلالات رفتاری، به شکل‌های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می‌دهند. برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می‌کنند. بعضی از معلمان، در مقابل آنان کو تاه میآ یند؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می‌کنند. امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد.

به نظر می‌رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می‌آید؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد. بعد از آن راه حل‌هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد.

 

 

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

در سال تحصیلی 91-92 در پایه اول مدرسه ………. مشغول به خد مت شدم. وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فرا گیران خواستم خودشان را معرفی نمایند وقتی نوبت به محمد رسید، دیدم پسری با پوست سیاه گوشه کلاس نشسته است. وبا صدایی بلند خودش را معرفی کرد. اما وقتی دانش آموزی با صدای بلند خودش را معرفی می‌کرد. محمد از من می‌خواست که به او بگویم با صدای پایین خودش را معرفی نماید چون من حوصله سروصدای آن‌ها را ندارم. واگر کسی حرف می‌زد محمد اورا مسخره می‌کرد یا با او دعوا می‌کرد ومی گفت صدای شما سر من را به درد می‌آورد.

برای اینکه بیشتر با او آشنا شوم رفتارهای اورا زیر نظر گرفتم. برای پی بردن به واقعیت مسئله، مادر ایشان به آموزشگاه دعوت گردید. مادر محمد زنی کم سن و سال وبی خیال بود. و برای فرزندش چندان اهمیتی قائل نبود وبا بی خیالی به رفتارهای محمد نگاه می‌کرد. به مادر محمد گفتم آیا برای درمان سردرد محمد اورا به پزشک برده‌اند. ایشان جواب داد که فرزندش را چند ین بار به پزشک برده‌اند ولی آنان نتوانستد اند اورا معالجه نمایند. و ضمناً مادر محمد تذکر داد که وقتی هوا سرد است در زنگ تفریح محمد به بیرون نرود وکلاهش را نیز از سرش بیرون نیاورد چون دچار سردرد می‌شود. از او پرسید م رفتار واخلاق محمد در خانه چطور است؛ ایشان گفت: خانم او خیلی بد اخلاق است به حرف گوش نمی‌دهد؛ خلاصه از دست او خسته شده‌ایم. از او خواستم که همکاری لازم رادر مورد اصلاح رفتارهای پسرش با ما بکند ولی ایشان گفت: به من مربوط نیست. لطفاً من را دیگر به مدرسه دعوت نکنید. چون رفتارهای او اصلاح نمی‌شود. از دعوت من به مدرسه نیز ناراحت شده بود. بنابراین متوجه شدم که نمی‌توانم به کمک ایشان امیدوارم باشم. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سؤالات زیر برای رفع مشکل محمد در ذهن من ایجاد گردید.

 

 

 

v    آیا بیماری سردرد محمد، موجب اختلال رفتاری او شده است؟

 

v    آیا بیماری سردرد محمد، ناشی از فشارهای روانی است؟

 

v    آیا تربیت غلط محمد، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است؟

 

v    آیا به خاطر روایط غلط با محمد، ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟

 

v    آیا محمد دچار کمبود محبت شده است؟

 

v    آیا محمد با رفتارهای خویش می‌خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟

 

v    چه راه حل‌هایی برای مشکل وجود دارد؟

 

v    چه نیروها یا چه کسانی می‌توانند در حل مشکل کمک کنند؟

 

v    من چگونه خود را تغییر دهم که مورد قبول محمد باشم؟

 

 

گرد آوری اطلاعات (شواهد آ)

برای گرد آوری اطلاعات روش‌های متعددی وجود دارد؛ با توجه به موضوع پژوهش، به نظر می‌رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم. در این پژوهش روش‌های مشاهده، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتجاب نمودیم. از طریق مشاهده رفتارهای محمد را زیر نظر گرفته واطلاعات لازم در مورد محمد بد ست می‌آمد و از طریق مشاهده مشارکتی تغییراتی که در نتیجه ارتباط با من ایجاد می گرد ید وتا ثیراتی که متغیرها، بر ایشان می‌گذاشت مورد مشاهده قرار گرفت. به نظر می‌رسد از طریق این روش‌ها اطلاعات لازم در مورد محمد بدست می‌آمد و ما هر چه بیشتر با خصوصیات اخلاقی ورفتاری ایشان آشنا می‌شدیم تا بتوانیم مشکلات محمد را حل نمائی‌ام.

 

ابتدا رفتارهای محمد را زیر نظر گرفته وبه دقت مشاهده می‌شد. وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فراگیران خواستم خودشان را معرفی نمایند. وقتی به محمد رسیدم دیدم دانش آموزی با پوست تیره، کثیف، با کلاه وروسری در گوشه کلاس نشسته است. با صدای بلندی خود را معرفی نمود. به طوری که با این کار خود دیگر دانش آموزان را نیز متوجه خود ساخت. و وقتی دیگر دانش آموزان خود را معرفی می‌کردند محمد به شکلی می‌خواست آن‌ها را مسخره نماید. وقتی دیگر دانش آموزان در اوقات فراغت با یکدیگر صحبت می‌کردند ایشان می‌گفت که صدا نکنید. من حوصله سرو صدای شما را ندارم و سرم را به درد می‌آورید. محمد با دیگر دانش آموزان دعوا می‌کرد ودانش آموزان دائماً از او نزد من شکایت می‌کردند. وقتی در روی تخته مطلبی می‌نوشتم محمد صدای حیوانات را در می‌آورد. وبه دیگر دانش آموزان اذ یت می‌کرد.

بطوریکه محمد نظم کلاس را بر هم می‌زد ودرچنین محیطی آموزش امکان پذ یر نبود. ابتدا احساس کردم شاید ضعف از خودم باشد که ایشان اینچنین می‌کند. سپس مادر ایشان را به مدرسه دعوت نمودم. از او پرسیدم رفتار محمد در خانه چگونه است؟ ایشان گفت: که خانم ما از دست او به تنگ آمده‌ایم. به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد. بد اخلاق است. به در سهایش توجه نمی‌کند. به زور اورا به حمّام می‌بریم ودر نهایت گفت: که خانم ایشان بیماری سردرد دارد و هنگامیکه هوا سرد است بهتر است که در زنگ تفریح در کلاس بماند. از ایشان پرسیدم که آیا برای درمان سردرد ایشان اورا به پزشک برده‌اید؟ ایشان جواب داد که چند ین بار برده‌ایم ولی خوب نشده است.

 

وقتی به خاطر کار نابهنجارش به او تذکر می‌دادم ایشان با لحن بدی به من جواب می‌داد. یک روز از اوخواستم که به خاطر بی ادبی‌اش نسبت به من، از من معذرت بخواهد ولی ایشان معذرت نخواست هر چه اصرار کردم فایده ای نکرد و ایشان مغرورانه به من نگاه می‌کرد اورا به نزد مدیر مدرسه فرستادم ولی حرفهای مدیر نیز در او تاثیری نکرده بود! ناخودآگاه از ذهنم خطور کرد که این بچه تقصیری ندارد! بلکه روابط غلط خانوادگی، محمد را به این شکل بار آورده است در واقع ایشان دارای مشکل رفتاری وروانی است که باید حل شود. ابتدا مسئله را با یکی از روانشناسان علی آباد در میان گذاشتم و ایشان راهنمایی‌های لازم را جهت حل مشکل ارائه نمود. سپس با دو تن از مشاورین علی آباد در این زمینه مشورت کردم این‌ها نیز راهنمایهای لازم را عرضه داشتند. بعد به د نبال کتاب‌های روانشناسی اختلال‌های رفتاری، روانشناسی رشد، روابط انسانی در آموزشگاه و تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته بود مورد مطالعه قرار دادم تا ببینم مشکل را چگونه می‌توانم حل نمایم. در واقع من خودم را چگونه تغییر دهم تا رفتارهای محمد تغییر کند. محمد دانش اموزی است که رفتارهای ایشان مغایر با مقررات کلاس می‌باشد. از جمله مشاهدات و اطلاعات بدست آمده در زیر ارائه می‌گردد:

فهرست مطالب:

مقدمه 2
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله 3
چکیده.............................. 4
گرد آوری اطلاعات ( شواهد ا ) 5
تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 8
انتخاب راه جدید به صورت موقّت 11
آموزش درمانی 12
روشهای درمان حسادت : 14
قوانین یادگیری: 14
قانون اثر ونتیجه : 14
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن 16
انواع پرخاشگری 17
علل پرخاشگری 18
ارائه دلایل مشکل پرخاشگری: 19
گرد آوری اطلاعات(شواهد 2) 23
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 25
ارائه راهکارها 26
 
 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی‌ام را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم؟

 

مقدمه

 یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل، اختلالات رفتاری می‌باشد. معلّمان در برابر اختلالات رفتاری، به شکل‌های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می‌دهند. برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می‌کنند. بعضی از معلمان، در مقابل آنان کو تاه میآ یند؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می‌کنند. امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد.

به نظر می‌رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می‌آید؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد. بعد از آن راه حل‌هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد.

 

 

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

در سال تحصیلی 91-92 در پایه اول مدرسه ………. مشغول به خد مت شدم. وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فرا گیران خواستم خودشان را معرفی نمایند وقتی نوبت به محمد رسید، دیدم پسری با پوست سیاه گوشه کلاس نشسته است. وبا صدایی بلند خودش را معرفی کرد. اما وقتی دانش آموزی با صدای بلند خودش را معرفی می‌کرد. محمد از من می‌خواست که به او بگویم با صدای پایین خودش را معرفی نماید چون من حوصله سروصدای آن‌ها را ندارم. واگر کسی حرف می‌زد محمد اورا مسخره می‌کرد یا با او دعوا می‌کرد ومی گفت صدای شما سر من را به درد می‌آورد.

برای اینکه بیشتر با او آشنا شوم رفتارهای اورا زیر نظر گرفتم. برای پی بردن به واقعیت مسئله، مادر ایشان به آموزشگاه دعوت گردید. مادر محمد زنی کم سن و سال وبی خیال بود. و برای فرزندش چندان اهمیتی قائل نبود وبا بی خیالی به رفتارهای محمد نگاه می‌کرد. به مادر محمد گفتم آیا برای درمان سردرد محمد اورا به پزشک برده‌اند. ایشان جواب داد که فرزندش را چند ین بار به پزشک برده‌اند ولی آنان نتوانستد اند اورا معالجه نمایند. و ضمناً مادر محمد تذکر داد که وقتی هوا سرد است در زنگ تفریح محمد به بیرون نرود وکلاهش را نیز از سرش بیرون نیاورد چون دچار سردرد می‌شود. از او پرسید م رفتار واخلاق محمد در خانه چطور است؛ ایشان گفت: خانم او خیلی بد اخلاق است به حرف گوش نمی‌دهد؛ خلاصه از دست او خسته شده‌ایم. از او خواستم که همکاری لازم رادر مورد اصلاح رفتارهای پسرش با ما بکند ولی ایشان گفت: به من مربوط نیست. لطفاً من را دیگر به مدرسه دعوت نکنید. چون رفتارهای او اصلاح نمی‌شود. از دعوت من به مدرسه نیز ناراحت شده بود. بنابراین متوجه شدم که نمی‌توانم به کمک ایشان امیدوارم باشم. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سؤالات زیر برای رفع مشکل محمد در ذهن من ایجاد گردید.

 

 

 

v    آیا بیماری سردرد محمد، موجب اختلال رفتاری او شده است؟

 

v    آیا بیماری سردرد محمد، ناشی از فشارهای روانی است؟

 

v    آیا تربیت غلط محمد، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است؟

 

v    آیا به خاطر روایط غلط با محمد، ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟

 

v    آیا محمد دچار کمبود محبت شده است؟

 

v    آیا محمد با رفتارهای خویش می‌خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟

 

v    چه راه حل‌هایی برای مشکل وجود دارد؟

 

v    چه نیروها یا چه کسانی می‌توانند در حل مشکل کمک کنند؟

 

v    من چگونه خود را تغییر دهم که مورد قبول محمد باشم؟

 

 

گرد آوری اطلاعات (شواهد آ)

برای گرد آوری اطلاعات روش‌های متعددی وجود دارد؛ با توجه به موضوع پژوهش، به نظر می‌رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم. در این پژوهش روش‌های مشاهده، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتجاب نمودیم. از طریق مشاهده رفتارهای محمد را زیر نظر گرفته واطلاعات لازم در مورد محمد بد ست می‌آمد و از طریق مشاهده مشارکتی تغییراتی که در نتیجه ارتباط با من ایجاد می گرد ید وتا ثیراتی که متغیرها، بر ایشان می‌گذاشت مورد مشاهده قرار گرفت. به نظر می‌رسد از طریق این روش‌ها اطلاعات لازم در مورد محمد بدست می‌آمد و ما هر چه بیشتر با خصوصیات اخلاقی ورفتاری ایشان آشنا می‌شدیم تا بتوانیم مشکلات محمد را حل نمائی‌ام.

 

ابتدا رفتارهای محمد را زیر نظر گرفته وبه دقت مشاهده می‌شد. وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فراگیران خواستم خودشان را معرفی نمایند. وقتی به محمد رسیدم دیدم دانش آموزی با پوست تیره، کثیف، با کلاه وروسری در گوشه کلاس نشسته است. با صدای بلندی خود را معرفی نمود. به طوری که با این کار خود دیگر دانش آموزان را نیز متوجه خود ساخت. و وقتی دیگر دانش آموزان خود را معرفی می‌کردند محمد به شکلی می‌خواست آن‌ها را مسخره نماید. وقتی دیگر دانش آموزان در اوقات فراغت با یکدیگر صحبت می‌کردند ایشان می‌گفت که صدا نکنید. من حوصله سرو صدای شما را ندارم و سرم را به درد می‌آورید. محمد با دیگر دانش آموزان دعوا می‌کرد ودانش آموزان دائماً از او نزد من شکایت می‌کردند. وقتی در روی تخته مطلبی می‌نوشتم محمد صدای حیوانات را در می‌آورد. وبه دیگر دانش آموزان اذ یت می‌کرد.

بطوریکه محمد نظم کلاس را بر هم می‌زد ودرچنین محیطی آموزش امکان پذ یر نبود. ابتدا احساس کردم شاید ضعف از خودم باشد که ایشان اینچنین می‌کند. سپس مادر ایشان را به مدرسه دعوت نمودم. از او پرسیدم رفتار محمد در خانه چگونه است؟ ایشان گفت: که خانم ما از دست او به تنگ آمده‌ایم. به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد. بد اخلاق است. به در سهایش توجه نمی‌کند. به زور اورا به حمّام می‌بریم ودر نهایت گفت: که خانم ایشان بیماری سردرد دارد و هنگامیکه هوا سرد است بهتر است که در زنگ تفریح در کلاس بماند. از ایشان پرسیدم که آیا برای درمان سردرد ایشان اورا به پزشک برده‌اید؟ ایشان جواب داد که چند ین بار برده‌ایم ولی خوب نشده است.

 

وقتی به خاطر کار نابهنجارش به او تذکر می‌دادم ایشان با لحن بدی به من جواب می‌داد. یک روز از اوخواستم که به خاطر بی ادبی‌اش نسبت به من، از من معذرت بخواهد ولی ایشان معذرت نخواست هر چه اصرار کردم فایده ای نکرد و ایشان مغرورانه به من نگاه می‌کرد اورا به نزد مدیر مدرسه فرستادم ولی حرفهای مدیر نیز در او تاثیری نکرده بود! ناخودآگاه از ذهنم خطور کرد که این بچه تقصیری ندارد! بلکه روابط غلط خانوادگی، محمد را به این شکل بار آورده است در واقع ایشان دارای مشکل رفتاری وروانی است که باید حل شود. ابتدا مسئله را با یکی از روانشناسان علی آباد در میان گذاشتم و ایشان راهنمایی‌های لازم را جهت حل مشکل ارائه نمود. سپس با دو تن از مشاورین علی آباد در این زمینه مشورت کردم این‌ها نیز راهنمایهای لازم را عرضه داشتند. بعد به د نبال کتاب‌های روانشناسی اختلال‌های رفتاری، روانشناسی رشد، روابط انسانی در آموزشگاه و تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته بود مورد مطالعه قرار دادم تا ببینم مشکل را چگونه می‌توانم حل نمایم. در واقع من خودم را چگونه تغییر دهم تا رفتارهای محمد تغییر کند. محمد دانش اموزی است که رفتارهای ایشان مغایر با مقررات کلاس می‌باشد. از جمله مشاهدات و اطلاعات بدست آمده در زیر ارائه می‌گردد:

فهرست مطالب:

مقدمه 2
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله 3
چکیده.............................. 4
گرد آوری اطلاعات ( شواهد ا ) 5
تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 8
انتخاب راه جدید به صورت موقّت 11
آموزش درمانی 12
روشهای درمان حسادت : 14
قوانین یادگیری: 14
قانون اثر ونتیجه : 14
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن 16
انواع پرخاشگری 17
علل پرخاشگری 18
ارائه دلایل مشکل پرخاشگری: 19
گرد آوری اطلاعات(شواهد 2) 23
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 25
ارائه راهکارها 26
 
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

قیمت: 129,000 ريال کد فایل:36034
دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون پدافند زیستی راهبردی با پاسخ فایل pdf دوره آموزشی سوالات آزمون پدافند زیستی راهبردی | دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت آزمون پدافند زیستی راهبردی سموم زیستی تغییر یافته عوامل زیستی مصنوعی✅ مواد فعال زیستی (مواد هورمونی) عوامل زیستی دوقلو    .15 انتشار عواملزیستیبه واسطه حوادث طبیعی، اقدامات بیوتروریستیویا حمله زیستیتوسط کشورهاي متخاصم، سرمایه هاي انسانی و سرمایه هاي ملی زیستی دچار خسارت و آسیب...
تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری

تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری

قیمت: 0 ريال کد فایل:36030
دانلود تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش دانلود کاملترین بسته نمونه سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش ( آزمون اصلح ) ماده 28 تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری دانلود رایگان سوالات آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸ پکیج زیر شامل دارای ۲۷۵ امتیاز در آزمون اصلح: تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری تست های آمادگی آزمون جامع...
دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش

دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش

قیمت: 0 ريال کد فایل:36029
دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش دانلود کاملترین بسته نمونه سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش ( آزمون اصلح ) ماده 28 پکیج زیر شامل دارای ۲۷۵ امتیاز در آزمون اصلح:   🔻300 تست آشنایی با فن بیان و سخنوری 🔻250 تست آشنایی با مخاطرات محیطی  🔻400 تست آشنایی با هنرهای تجسمی 🔻150 تست آشنایی با مفاهیم قرآنی 🔻300 تست آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی 🔻250 تست آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب 🔻200...
دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402

دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402

قیمت: 0 ريال کد فایل:36028
دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402 دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402 دانلود نمونه استخدامی آموزش و پرورش سال 1402  رایگان اصل سوالات دبیری و هنرآموز ابتدایی عمومی  منابع اختصاصی  تخصصی مربی پرورشی تربیتی سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش در سال 1402 شامل سوالات و جزوات عمومی، اختصاصی و تخصصی به همراه اصل دفترچه فراگیر و هدیه ویژه استخدام آینده. دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی مربی امور...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :128

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :128

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :131

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :159

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5720

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :251

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :22

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3679

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...